W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Bydgoszczy
ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
tel. (52) 58 58 913 (centrala)
fax: (52) 58 58 623
e-mail: urzad@um.bydgoszcz.pl
Infolinie:
- (52) 58 58 344 (dla tel. komórkowych)
- 800 800 404 (dla tel. stacjonarnych)
ePUAP: /umb/SkrytkaESP
adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-91453-53730-WDRHC-24
NIP: 953-10-11-863
Regon:
- 000596375 (Urząd Miasta Bydgoszczy)
- 092351297 (Miasto Bydgoszcz)
PKD: 8411Z

Wydział Organizacyjno-Administracyjny

Dyrektor 
Wojciech Jazdon 

ul. Niedźwiedzia 4, 85-103 Bydgoszcz, pokój 205A
tel. (52) 58 58 453 
fax: (52) 58 58 833 
e-mail: woa@um.bydgoszcz.pl

 
Kompetencje i zadania:

1. opracowywanie projektów statutu i regulaminów oraz innych dokumentów dotyczących funkcjonowania Urzędu;
2. prowadzenie rejestru zarządzeń i poleceń Prezydenta oraz poleceń Sekretarza Miasta;
3. nadzorowanie stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie;
4. przygotowywanie posiedzeń Kolegium Prezydenta Miasta;
5. prowadzenie rejestrów pełnomocnictw i upoważnień udzielonych przez Prezydenta;
6. prowadzenie spraw kadrowych i szkoleniowych pracowników Urzędu;
7. prowadzenie spraw kadrowych kierowników jednostek organizacyjnych, z wyłączeniem kierowników przedszkoli, szkół i innych jednostek oświatowo-wychowawczych;
8.  prowadzenie spraw z zakresu służby przygotowawczej,
9. prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu i uprawnionych członków ich rodzin oraz emerytów i rencistów- byłych pracowników Urzędu;
10. prowadzenie ewidencji i nadzór nad terminowym załatwianiem interpelacji i zapytań radnych oraz wniosków komisji Rady Miasta;
11. opracowywanie sprawozdań dla Rady Miasta z działalności Prezydenta we współpracy z innymi Wydziałami;
12. realizacja zadań dotyczących organizacji i załatwiania skarg i wniosków mieszkańców;
13. obsługa interesantów w zakresie kompleksowej informacji dotyczących spraw z zakresu informacji publicznej i działalności merytorycznej jednostek organizacyjnych Urzędu;
14. współudział w organizowaniu i przeprowadzaniu wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz referendów;
15. administrowanie budynkami Urzędu;
16. prowadzenie spraw finansowych związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem Urzędu;
17. prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia Urzędu;
18. prowadzenie archiwum zakładowego,
19. prowadzenie kancelarii - przyjmowanie i rejestracja korespondencji, zapewnienie obsługi pocztowej i kurierskiej oraz dostarczanie na terenie Miasta Bydgoszczy korespondencji Urzędu Miasta,
20. obsługa głównego konta poczty elektronicznej Urzędu Miasta - urzad@um.bydgoszcz.pl oraz skrzynki elektronicznej ePUAP,
21. realizacja zadań dotyczących petycji,
22. obsługa ratuszowej infolinii 0 800 800 404 oraz centrali telefonicznej Urzędu,
23. prowadzenie spraw w zakresie administracyjnym związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi,
24. zapewnienie obsługi w sekretariacie Zespołu Prawnego w trakcie nieobecności samodzielnego stanowiska ds. administracyjno-technicznych,
25. zapewnienie bezpieczeństwa fizycznego budynków, pomieszczeń oraz dokumentów i zapisów przetwarzanych w formie papierowej oraz bezpieczeństwa osobowego zgodnie z wymaganiami prawa oraz zasadami wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
26. zarządzanie obiegiem dokumentów w systemie EZD w Urzędzie Miasta.


Nazwy i oznaczenia prowadzonych rejestrów i archiwów:

- Ewidencja środków trwałych i wyposażenia Urzędu,
- Ewidencja ilościowo-wartościowa materiałów.
(dostępne w pok. 1A-3A, 5A, ul. Niedźwiedzia 4)

- Rejestr interpelacji wniosków i zapytań radnych,
- Rejestr Zarządzeń Prezydenta,
- Rejestr pełnomocnictw i upoważnień.
(dostępne w pok. 308A, ul. Niedźwiedzia 4)

- Zbiór komunikatów i poleceń służbowych Prezydenta,  
- Zbiór protokołów z Kolegium Prezydenta.
(dostępne w pok. 305A, ul. Niedźwiedzia 4)

- Rejestr petycji,
- Rejestr umów.


Schemat organizacyjny WOA

Regulamin WOA

Powiadom znajomego