Zadanie publiczne: „Z CIEKAWOŚCI MIĘDZY POKOLENIA”
Sygnatura: BAS.525.1.11.2022
Przepisy dotyczące zasad przyznawania małych grantów zawarte są w art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Umożliwiają one stowarzyszeniom i fundacjom (oraz innym podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 3 ustawy o pożytku...) ubieganie się o dotację od samorządu. Organizacja pozarządowa, która chciałaby ubiegać się o mały grant, musi uwzględnić następujące kryteria:
- wysokość dofinansowania lub finansowania zadania publicznego nie może przekroczyć kwoty 10.000,00 zł;
- zadanie powinno być realizowane w okresie nie dłuższym niż 90 dni;
- łączna kwota środków finansowych przyznanych przez Prezydenta Miasta temu samemu podmiotowi w ww. trybie, w danym roku kalendarzowym, nie może przekroczyć 20.000,00 zł.
Poniżej publikujemy dokumentację związaną z realizacją dotacji w trybie małych grantów.
Sygnatura: BAS.525.1.11.2022
Sygnatura: BAS.525.1.10.2022
Publikacja oferty realizacji zadania publicznego w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057, poz. 2020). Tytuł zadania publicznego (nazwa własna projektu): BLASKI I CIENIE KOMUNIKACJI RODZICIELSKIEJ ORAZ PROMOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA – WARSZTATY DLA...
Sygnatura: BAS.525.1.9.2022
Sygnatura: BAS.525.1.8.2022