W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Małe granty

XML

Przepisy dotyczące zasad przyznawania małych grantów zawarte są w art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Umożliwiają one stowarzyszeniom i fundacjom (oraz innym podmiotom wymienionym  w art. 3 ust. 3 ustawy o pożytku...) ubieganie się o dotację od samorządu. Organizacja pozarządowa, która chciałaby ubiegać się o mały grant, musi uwzględnić następujące kryteria:

- wysokość dofinansowania lub finansowania zadania publicznego nie może przekroczyć kwoty 10.000,00 zł;

- zadanie powinno być realizowane w okresie nie dłuższym niż 90 dni;

- łączna kwota środków finansowych przyznanych przez Prezydenta Miasta temu samemu podmiotowi w ww. trybie, w danym roku kalendarzowym, nie może przekroczyć 20.000,00 zł.

Poniżej publikujemy dokumentację związaną z realizacją dotacji w trybie małych grantów.