Informacja dotycząca zgłoszeń - Inwestycje realizowane na podstawie art. 29 ust. 1 pkt 1a Prawa budowlanego
Informacja o sprawach w których nie wniesiono sprzeciwu - Wydział Administracji Budowlanej załącza informację o zgłoszeniach, o których mowa w art. 29 ust. 1 pkt. 1a – prawo budowlane.
Informacja prowadzona jest na bieżąco.
Jednocześnie informuje się, iż zgodnie z art. 30a Ustawy - Prawo budowlane, w przypadku zgłoszenia budowy, o której mowa w art. 29 ust. 1 pkt 1a z wyłączeniem obiektów budowlanych usytuowanych na terenach zamkniętych, ustalonych decyzją Ministra Obrony Narodowej, organ administracji architektoniczno-budowlanej zamieszcza, na okres nie krótszy niż 30 dni i nie dłuższy niż 60 dni, w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej obsługującego go urzędu w terminie 3 dni od dnia:
1) doręczenia zgłoszenia - informację o dokonaniu zgłoszenia, zawierającą imię i nazwisko albo nazwę inwestora oraz adres i opis projektowanego obiektu;