W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Bydgoszczy

ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
tel. (52)
58 58 913 (centrala)
fax: (52)
58 58 623
e-mail:
urzad@um.bydgoszcz.pl

Infolinie:
- (52) 58 58 344 (dla tel. komórkowych)
- 800 800 404 (dla tel. stacjonarnych)

ePUAP: /umb/SkrytkaESP

NIP: 953-10-11-863
Regon:
092351297
PKD:
8411Z

Wydział Organizacyjno-Administracyjny

Dyrektor 
Wojciech Jazdon 

ul. Niedźwiedzia 4, 85-103 Bydgoszcz, pokój 205A
tel. (52) 58 58 453 
fax: (52) 58 58 833 
e-mail: woa@um.bydgoszcz.pl

 
Kompetencje i zadania:
1. opracowywanie projektów statutu i regulaminów oraz innych dokumentów dotyczących funkcjonowania Urzędu;
2. prowadzenie rejestru zarządzeń i poleceń Prezydenta oraz poleceń Sekretarza Miasta;
3. nadzorowanie stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie;
4. przygotowywanie posiedzeń Kolegium Prezydenta Miasta;
5. prowadzenie rejestrów pełnomocnictw i upoważnień udzielonych przez Prezydenta;
6. prowadzenie spraw kadrowych i szkoleniowych pracowników Urzędu;
7. prowadzenie spraw kadrowych kierowników jednostek organizacyjnych, z wyłączeniem kierowników przedszkoli, szkół i innych jednostek oświatowo-wychowawczych;
8. prowadzenie spraw z zakresu służby przygotowawczej;
9. prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu i uprawnionych członków ich rodzin oraz emerytów i rencistów- byłych pracowników Urzędu;
10. prowadzenie ewidencji i nadzór nad terminowym załatwianiem interpelacji i zapytań radnych oraz wniosków komisji Rady Miasta;
11. opracowywanie sprawozdań dla Rady Miasta z działalności Prezydenta we współpracy z innymi Wydziałami;
12. realizacja zadań dotyczących organizacji i załatwiania skarg i wniosków mieszkańców;
13. obsługa interesantów w zakresie kompleksowej informacji dotyczących spraw z zakresu informacji publicznej i działalności merytorycznej jednostek organizacyjnych Urzędu;
14. współudział w organizowaniu i przeprowadzaniu wyborów samorządowych, parlamentarnych i prezydenckich oraz referendów;
15. administrowanie budynkami Urzędu;
16. prowadzenie spraw finansowych związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem Urzędu;
17. prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia Urzędu;
18. prowadzenie archiwum zakładowego;
19. prowadzenie kancelarii – przyjmowanie i rejestracja korespondencji, zapewnienie obsługi pocztowej i kurierskiej oraz dostarczanie na terenie Miasta Bydgoszczy korespondencji Urzędu Miasta;
20. obsługa głównego konta poczty elektronicznej Urzędu Miasta – urzad@um.bydgoszcz.pl oraz skrzynki elektronicznej ePUAP;
21. realizacja zadań dotyczących petycji;
22. obsługa ratuszowej infolinii 800 800 404 oraz centrali telefonicznej urzędu;
23. prowadzenie spraw w zakresie administracyjnym związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi;
24. zapewnienie obsługi w sekretariacie Zespołu Prawnego w trakcie nieobecności samodzielnego stanowiska ds. administracyjno-technicznych.


Nazwy i oznaczenia prowadzonych rejestrów i archiwów:

- Ewidencja środków trwałych i wyposażenia Urzędu,  
- Ewidencja ilościowo-wartościowa materiałów.
(dostępne w pok. 1A-3A, 5A Urzędu, ul. Niedźwiedzia 4, w godzinach pracy Urzędu)  

- Rejestr interpelacji wniosków i zapytań radnych, 
- Rejestr Zarządzeń Prezydenta,  
- Rejestr pełnomocnictw i upoważnień, 
- Zbiór komunikatów i poleceń służbowych Prezydenta.
(dostępne w Referacie Organizacyjnym, ul. Niedźwiedzia 4, pok 308A, w godzinach pracy Urzędu)  

- Zbiór protokołów z Kolegium Prezydenta,  
- Zbiór aktów prawa miejscowego ustanowionych przez Radę Miasta.
(dostępne w Referacie Organizacyjnym, ul. Niedźwiedzia 4, pok.305A,w godzinach pracyUrzędu)  

- Zbiór Dzienników Ustaw, Monitorów Polskich, Monitorów Polskich B.
(dostępny w pok. 4A Urzędu, ul. Niedźwiedzia 4, w godzinach pracy Urzędu)

Załączniki

Regulamin WOA pdf, 1.79 MB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane