Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miasta Bydgoszczy
ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
tel. (52) 58 58 913 (centrala)
fax: (52) 58 58 623
e-mail: urzad@um.bydgoszcz.pl
Infolinie:
- (52) 58 58 344 (dla tel. komórkowych)
- 800 800 404 (dla tel. stacjonarnych)
ePUAP: /umb/SkrytkaESP
adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-91453-53730-WDRHC-24
NIP: 953-10-11-863
Regon:
- 000596375 (Urząd Miasta Bydgoszczy)
- 092351297 (Miasto Bydgoszcz)
PKD: 8411Z

Wydział Administracji Budowlanej

Dyrektor - Architekt Miasta
Katarzyna Łaskarzewska-Karczmarz 

ul. Grudziądzka 9-15, 85-130 Bydgoszcz, pokój 203 (budynek A) 
tel. (52) 58 58 181
fax: (52) 58 58 863
e-mail: wab@um.bydgoszcz.pl

Do podstawowych zadań Wydziału Administracji Budowlanej należy:
1) prowadzenie spraw z zakresu kształtowania i realizowania ładu architektonicznego miasta;
2) wykonywanie czynności z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej;
3) zapewnianie zrównoważonego rozwoju przestrzennego Miasta;
4) prowadzenie spraw z zakresu inicjatyw lokalnych w ramach programu „25/75”.


Nazwy i oznaczenia prowadzonych rejestrów i archiwów:
- Rejestr wniosków zgłoszenia zamierzenia budowlanego,
- Rejestr wydanych decyzji o pozwoleniu na budowę,
- Rejestr wydanych decyzji ZRID,
- Rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy,
- Rejestr wniosków o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
- Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
(dostępne w pok. 223, ul. Grudziądzka 9-15 - budynek A)

Załączniki

Powiadom znajomego