Wezwanie do odbioru rzeczy-portfela z kartami-w terminie dwóch lat od dnia jej znalezienia
Sygnatura:WSO-IV.5314.1.504.2024
W związku z przekazaniem do Biura Rzeczy Znalezionych portfela z kartami (m.in. karta gwarancyjna aparatu słuchowego) znalezionych w dniu 18.09.2024 r. przy ul. Toruńskiej w Bydgoszczy ustalono, iż Pan P.G. może być osobą uprawnioną do odbioru rzeczy.
Działając na podstawie art. 15 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych (Dz. U. z 2023 r., poz. 501) wzywam ww. do odbioru rzeczy w Biurze Rzeczy Znalezionych Urzędu Miasta Bydgoszczy - Wydział Spraw Obywatelskich.
Przed odebraniem rzeczy należy skontaktować się z Biurem Rzeczy Znalezionych pod numerem telefonu 52 58 58 087 lub mailowo: znalezione@um.bydgoszcz.pl
Rzecz należy odebrać w ciągu dwóch lat od dnia jej znalezienia.