W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wezwanie do odbioru rzeczy-w terminie dwóch lat od dnia jej znalezienia

Sygnatura:WSO-IV.5314.1.430.2024

W związku z przekazaniem do Biura Rzeczy Znalezionych rzeczy znalezionej w dniu 28.05.2024 r. w autobusie komunikacji publicznej linii nr 61 w Bydgoszczy ustalono, iż Pan P.R. może być osobą uprawnioną do odbioru rzeczy.

Działając na podstawie art. 15 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych (Dz. U. z 2023 r., poz. 501) wzywam ww. do odbioru rzeczy w Biurze Rzeczy Znalezionych Urzędu Miasta Bydgoszczy  - Wydział Spraw Obywatelskich.

Przed odebraniem rzeczy należy skontaktować się z Biurem Rzeczy Znalezionych pod numerem telefonu 52 58 58 087 lub mailowo: znalezione@um.bydgoszcz.pl

Rzecz należy odebrać w ciągu dwóch lat od dnia jej znalezienia. 

 

Załączniki

Powiadom znajomego