W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

6740.334.2024.MM_decyzja ZRID

OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Bydgoszczy
z dnia 07.11.2024r. o wydaniu decyzji
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Zgodnie z art. 11f. ust. 3 Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024r., poz. 311) zawiadamia się
o wydaniu decyzji dla Zarządcy Drogi Prezydenta Miasta Bydgoszczy reprezentowanego przez Pana Macieja Gusta - Zastępcy Dyrektora ds. Inwestycji Drogowych w Zarządzie Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej
w Bydgoszczy o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Budowa ulicy Bortnowskiego w Bydgoszczy”, obejmującej:
 rozbiórkę elementów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem,
 wycinkę drzew i krzewów,
 roboty ziemne,
 zabezpieczenie infrastruktury podziemnej,
 regulację urządzeń obcych,
 przebudowę kolizji z infrastrukturą elektryczną i teletechniczną,
 budowę odwodnienia,
 budowę oświetlenia,
 wykonanie nowych warstw nawierzchni (ścieralnych, wiążących i podbudowy),
 wykonanie poboczy wzmocnionych,
 odtworzenie istniejących nawierzchni (w razie koniczności),
 zagospodarowanie terenów zielonych (obsiew trawą),
 wykonanie nasadzeń zastępczych,
 wprowadzenie stałej organizacji ruchu-zgodnie z odrębnym opracowaniem,
 uporządkowanie terenu budowy.

Powiadom znajomego