6740.401.2024.MM
Obwieszczenie Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 29-10-2024 o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa ulicy Solskiego w Bydgoszczy wraz z budową trasy tramwajowej – Etap I”
Zgodnie z art. 11d. ust. 5 Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024r., poz. 311) zawiadamia się, że zostało wszczęte na wniosek z dnia 19.06.2024r. (wpływ do tut. organu w dniu 25.06.2024r., uzupełnienie w dniu 19.08.2024r. oraz w dniu 26.08.2024r. po wezwaniu z dnia 17.07.2024r.), pełnomocnika Prezydenta Miasta Bydgoszczy - Pana Macieja Gusta - Zastępcy Dyrektora ds. Inwestycji Drogowych w Zarządzie Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, postępowanie w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa ulicy Solskiego w Bydgoszczy wraz z budową trasy tramwajowej – Etap I”.
Inwestycja swym zakresem obejmuje:
· rozbudowę drogi powiatowej ulicy Ludwika Solskiego na odcinku od ronda Kujawskiego do skrzyżowania z ul. Kossaka na odcinku około 1,7 km w przyjętym kilometrażu roboczym;
· rozbudowę drogi gminnej ulicy Lenartowicza na odcinku od dz. nr 140/1 do skrzyżowania z ul. Solskiego na odcinku około 25 m w przyjętym kilometrażu roboczym;
· rozbudowę drogi gminnej ulicy Ugory na odcinku od dz. nr 111 do skrzyżowania z ul. Solskiego na odcinku około 65 m w przyjętym kilometrażu roboczym;
· rozbudowę drogi gminnej ulicy K20KDD na odcinku od skrzyżowania z ul. Konopnickiej do dz. nr 118/2 na odcinku około 230 m w przyjętym kilometrażu roboczym;
· rozbudowę drogi gminnej ulicy Konopnej na odcinku od dz. nr 150/7 do skrzyżowania z ul. Solskiego na odcinku około 75 m w przyjętym kilometrażu roboczym;
· rozbudowę drogi gminnej ulicy Gackowskiego na odcinku od ul. Leszczyńskiego do skrzyżowania ulic Solskiego i Bielickiej na odcinku około 350 m w przyjętym kilometrażu roboczym;
· rozbudowę drogi gminnej ulicy Leszczyńskiego na odcinku od dz. nr 158 do ul. Gackowskiego na odcinku około 45 m w przyjętym kilometrażu roboczym;
· budowę torowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ciągu drogi gminnej ulicy Leszczyńskiego na odcinku od ronda Kujawskiego do skrzyżowania z ul. Skorupki na odcinku około 1,6 km w przyjętym kilometrażu roboczym;
· przebudowę skrzyżowań ul. Solskiego z ulicami: Ugory / Konopnickiej, Bielicka, Skorupki, Kossaka / Piękną;
· budowę skrzyżowania ul. Solskiego z ul. Gackowskiego;
· budowę pętli tramwajowo-autobusowej przy skrzyżowaniu z ul. Bielicką;
· przebudowę wlotów i wylotów na skrzyżowaniach dróg podporządkowanych oraz zjazdów w zakresie dowiązania do stanu istniejącego;
· nieprzelotowe zakończenie ulic: Lenartowicza, Konopna, Leszczyńskiego wraz z budową placów do zawracania;
· połącznie ul. Leszczyńskiego z ul. Gackowskiego;
· budowę przejazdów na przecięciu z torowiskiem tramwajowym;
· budowę i przebudowę chodników, peronów, dróg rowerowych;
· budowę i przebudowę zatok autobusowych;
· budowę i przebudowę zjazdów;
· budowę zatok postojowych;
· budowę obiektów małej architektury;
· przebudowę istniejącej infrastruktury w niezbędnym zakresie w związku z przebudową ulicy Solskiego i budową torowiska tramwajowego;
· przebudowę sieci kanalizacji deszczowej;
· przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej;
· przebudowę i zabezpieczenie sieci i przyłączy wodociągowych;
· przebudowę i zabezpieczenie sieci i przyłączy gazowych;
· przebudowę sieci ciepłowniczej;
· budowę sieci trakcyjnej;
· przebudowę i budowę sieci elektroenergetycznej w zakresie kabli elektroenergetycznych;
· budowę sieci elektroenergetycznej w zakresie kabli trakcyjnych;
· budowę sieci elektroenergetycznej w zakresie sterowania i ogrzewania zwrotnic;
· budowę i przebudowę sieci elektroenergetycznej w zakresie sygnalizacji świetlnej;
· przebudowę i budowę sieci elektroenergetycznej w zakresie oświetlenia;
· przebudowę sieci elektroenergetycznej w zakresie szafy telemetrycznej obsługującej komorę ciepłowniczą;
· przebudowę i zabezpieczenie sieci teletechnicznej;
· budowę kanału technologicznego;
· budowę podstacji trakcyjnej i budynku PNR wraz z wyposażeniem i przyłączami;
· rozbiórkę istniejących obiektów budowlanych będących w kolizji w projektowanym układem drogowo-torowym;
· nasadzenia zamienne drzew