W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Bydgoszczy
ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
tel. (52) 58 58 913 (centrala)
fax: (52) 58 58 623
e-mail: urzad@um.bydgoszcz.pl
Infolinie:
- (52) 58 58 344 (dla tel. komórkowych)
- 800 800 404 (dla tel. stacjonarnych)
ePUAP: /umb/SkrytkaESP
adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-91453-53730-WDRHC-24
NIP: 953-10-11-863
Regon:
- 000596375 (Urząd Miasta Bydgoszczy)
- 092351297 (Miasto Bydgoszcz)
PKD: 8411Z

ds. imprez i zgromadzeń - Ogłoszenie o naborze 95/2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko ds. imprez i zgromadzeń - Ogłoszenie o naborze 95/2024
Miejsce pracy Wydział Spraw Obywatelskich
Termin składania ofert
Status aktualne

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 95/2024
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy
(www.bip.um.bydgoszcz.pl)
w dniu 18 grudnia 2024 r.


Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 poz. 1135) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne


stanowisko ds. imprez i zgromadzeń w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Bydgoszczy


I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
• prowadzenie wszystkich spraw dot. imprez masowych, imprez powodujących utrudnienia w ruchu lub wymagających korzystania z drogi w sposób szczególny oraz zgromadzeń.
            
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a/ niezbędne:
• wykształcenie wyższe,
• co najmniej 2-letni staż pracy,
• znajomość przepisów: ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy Prawo o zgromadzeniach i ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
• obywatelstwo polskie,

a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

b/ dodatkowe:
• umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli w mowie i piśmie,
• obsługa komputera (pakietu MS Office),
• odporność na stres, zdolność do szybkiego podejmowania decyzji,
• samodzielność, dyspozycyjność,
• umiejętność pracy w zespole,
• doświadczenie przy obsłudze klienta zewnętrznego.

III. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
• kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientem zewnętrznym, wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi.
• dyspozycyjność (sporadyczna praca w terenie podczas kontroli imprez masowych oraz uczestnictwa w zgromadzeniach jako przedstawiciel organu gminy – również poza godzinami pracy Urzędu oraz w dniach wolnych od pracy),
• praca przy komputerze,
• wyjazdy służbowe według potrzeb,
• pomieszczenie przy ul. Przyrzecze 13 na II piętrze w budynku bez windy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w listopadzie 2024 r. nie wyniósł 6 %.

V. Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),
- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1,
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 27 grudnia 2024 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. imprez i zgromadzeń w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Bydgoszczy - ogłoszenie nr 95/2024”.

O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.

Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa.

Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.
4. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-533_2024

Powiadom znajomego