W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Bydgoszczy
ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
tel. (52) 58 58 913 (centrala)
fax: (52) 58 58 623
e-mail: urzad@um.bydgoszcz.pl
Infolinie:
- (52) 58 58 344 (dla tel. komórkowych)
- 800 800 404 (dla tel. stacjonarnych)
ePUAP: /umb/SkrytkaESP
NIP: 953-10-11-863
Regon:
- 000596375 (Urząd Miasta Bydgoszczy)
- 092351297 (Miasto Bydgoszcz)
PKD: 8411Z

 

ds. monitorowania - Ogłoszenie o naborze nr 56/2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko ds. monitorowania - Ogłoszenie o naborze nr 56/2024
Miejsce pracy Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych
Termin składania ofert
Status aktualne

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 56/2024
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy
(www.bip.um.bydgoszcz.pl)
w dniu 19 lipca 2024 r.


Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne


stanowisko ds. monitorowania w Biurze ZIT Urzędu Miasta Bydgoszczy


I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
• monitorowanie postępów FEdKP i sprawozdawczość,
• powoływanie komisji oceny projektów (KOP), o której mowa w art. 53 ustawy wdrożeniowej,
• przewodniczący KOP - zatwierdzanie wyników oceny projektów;\opracowanie i aktualizacja harmonogramu naborów projektów,
• monitorowanie projektów w okresie ich realizacji oraz w okresie trwałości,
• zarządzanie ryzykiem w zakresie powierzonych zadań,
• zapobieganie, wykrywanie oraz korygowanie nadużyć finansowych i nieprawidłowości,
• opracowanie i wdrożenie systemu nadzoru, w tym kontroli zarządczej,
• badania ewaluacyjne,
• koordynacja kontroli systemowych i zewnętrznych,
• opracowanie i aktualizacja dokumentów programowych, w tym w szczególności:
- instrukcji wykonawczej instytucji pośredniczącej,
- deklaracji wydatków,
- wkładu do OSZiK i OFiP,
- wkładu do rocznego zestawienia wydatków, o którym mowa w art. 76 ust. 1 lit. b rozporządzenia ogólnego,
- wkładu do strategii komunikacji FEdKP i rocznych planów działań informacyjno-promocyjnych,
- wkładu do planu ewaluacji FEdKP,
- wkładu do dokumentów związanych z przeciwdziałaniem nadużyciom finansowym w ramach FEdKP,
- wkładu do prognoz, harmonogramów i planów, dotyczących powierzonych zadań, w tym do prognoz, o których mowa w art. 69 ust. 10 rozporządzenia ogólnego,
- wkładu do informacji przekazywanych do KE zgodnie z art. 42 rozporządzenia ogólnego,
- wkładu do końcowego sprawozdania z wykonania, o którym mowa w art. 43 rozporządzenia ogólnego,
- materiałów prezentowanych KM FEdKP.

II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a/ niezbędne:
• wykształcenie wyższe,
• znajomość zagadnień związanych z wdrażaniem funduszy unijnych,
• doświadczenie zawodowe związane z funduszami europejskimi,
• znajomość  przepisów:
- Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego 2030+,
- Porozumienie  nr FE-III-S.431.4.2.2023 z dnia 24 kwietnia 2023 r. w sprawie powierzenia instytucji pośredniczącej zadań związanych z realizacją Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027,
- Porozumienie w sprawie: zasad współpracy Stron Porozumienia przy programowaniu, wdrażaniu, finansowaniu, ewaluacji, bieżącej obsłudze i rozliczeniach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego tj. obszaru gmin członkowskich Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz oraz powierzenia przez Strony Porozumienia Miastu Bydgoszcz realizacji zadań w ramach instrumentu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego w latach 2021-2027,
• obywatelstwo polskie,

a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

b/ dodatkowe:
• wiedza z zakresu administracji samorządowej,
• dobra znajomość obsługi komputera (pakietu MS Office),
• bardzo dobra znajomość MS Excel,
• doświadczenie w pracy zawodowej w zakresie analizy danych,
• wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z analizy danych,
• umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista,
• dokładność, systematyczność, odporność na stres, samodzielność.

III. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
• kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym i wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy,
• wyjazdy służbowe według potrzeb,
• praca przy komputerze,
• pomieszczenie przy ul. Jagiellońskiej 61 na I piętrze w budynku bez windy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w czerwcu 2024 r. nie wyniósł 6 %.

V. Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),
- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1,
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 29 lipca 2024 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. monitorowania w Biurze ZIT Urzędu Miasta Bydgoszczy - ogłoszenie nr 56 /2024”.

O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.

Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa na czas określony tj. do końca 2029 roku.

Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.

Powiadom znajomego