ds. wydzierżawiania nieruchomości stanowiących własność Miasta Bydgoszczy... - Ogłoszenie o naborze nr 52/2024
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Renata Domieracka, Zielonka |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Pani Renata Domieracka spełniła wymagania niezbędne oraz dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze nr 52/2024. W postępowaniu konkursowym wykazała się znajomością zakresu działania ww. stanowiska oraz znajomością aktualnych przepisów związanych z tą problematyką. W ocenie Zespołu kwalifikacyjnego zatrudnienie kandydatki rokuje prawidłowe wykonywanie obowiązków służbowych na stanowisku ds. wydzierżawiania nieruchomości stanowiących własność Miasta Bydgoszczy lub Skarbu Państwa w Wydziale Mienia i Geodezji. |
Stanowisko | ds. wydzierżawiania nieruchomości stanowiących własność Miasta Bydgoszczy... - Ogłoszenie o naborze nr 52/2024 |
---|---|
Miejsce pracy | Wydział Mienia i Geodezji |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 52/2024
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy
(www.bip.um.bydgoszcz.pl)
w dniu 16 lipca 2024 r.
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne
stanowisko ds. wydzierżawiania nieruchomości stanowiących własność Miasta Bydgoszczy lub Skarbu Państwa w Wydziale Mienia i Geodezji Urzędu Miasta Bydgoszczy
I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
• prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem nieruchomości stanowiących własność Miasta Bydgoszczy i Skarbu Państwa;
• sporządzanie umów dzierżawy;
• naliczanie wynagrodzeń za bezumowne korzystanie z gruntów stanowiących własność Miasta Bydgoszczy i Skarbu Państwa;
• wprowadzanie danych do programu niezbędnych do wystawiania faktur;
• przygotowywanie spraw dotyczących udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych będących wierzytelnościami Miasta Bydgoszczy.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a/ niezbędne:
• wykształcenie wyższe,
• co najmniej 3-miesięczny staż pracy na stanowisku związanym z gospodarowaniem nieruchomościami,
• znajomość obowiązujących przepisów: ustawa o gospodarce nieruchomościami, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, ustawa o samorządzie gminnym,
• obywatelstwo polskie
a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
b/ dodatkowe:
• obsługa komputera w zakresie dobrym,
• obsługa pakietu MS Office (w szczególności WORD, EXCEL),
• obsługa aplikacji programu OTAGO,
• sumienność i staranność podczas wykonywania obowiązków,
• uprzejmość i życzliwość wobec interesantów,
• odporność na stres,
• umiejętność pracy w zespole.
III. Warunki pracy na danym stanowisku:
• częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, Wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi,
• w zależności od potrzeb konieczność dokonywania wizji w terenie na potrzeby prowadzonych postępowań,
• wyjazdy służbowe według potrzeb,
• konieczność przemieszczania się w obrębie budynku,
• pomieszczenie przy ul. Grudziądzkiej 9-15, parter; budynek z windą.
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w czerwcu 2024 r. nie wyniósł 6 %.
V. Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 10 i 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),
- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1,
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 25 lipca 2024 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. wydzierżawiania nieruchomości stanowiących własność Miasta Bydgoszczy lub Skarbu Państwa w Wydziale Mienia i Geodezji Urzędu Miasta Bydgoszczy - ogłoszenie nr 52/2024„.
O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.
Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa.
Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.