ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości - Ogłoszenie o naborze nr 51/2024
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Katarzyna Waszak, Bydgoszcz |
---|---|
Uzasadnienie wyboru |
Pani Katarzyna WWaszak spełniła wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze nr 51/2024. W postępowaniu konkursowym wykazała się znajomością zagadnień związanych ze stanowiskiem, na który prowadzony był nabór. Członkowie Zespołu kwalifikacyjnego uznali, że zatrudnienie wybranej kandydatki rokuje prawidłowe wykonywanie obowiązków służbowych na 1 z 2 stanowisk ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości w Wydziale Mienia i Geodezji. |
Stanowisko | ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości - Ogłoszenie o naborze nr 51/2024 |
---|---|
Miejsce pracy | Wydział Mienia i Geodezji |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 51/2024
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy
(www.bip.um.bydgoszcz.pl)
w dniu 11 lipca 2024 r.
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne
2 stanowiska ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości w Wydziale Mienia i Geodezji Urzędu Miasta Bydgoszczy
I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim prowadzenie całości postępowania:
• w zakresie pozbawiania albo ograniczania w drodze decyzji prawa własności nieruchomości, prawa użytkowania wieczystego lub innego prawa rzeczowego na nieruchomości,
• z wniosków byłych właścicieli (ich spadkobierców względnie następców prawnych) nieruchomości:
- o zwrot nieruchomości,
- o ustalenie odszkodowania z tytułu przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa lub wywłaszczenia,
- o wzruszenie decyzji ostatecznych lub innych aktów prawnych mocą, których nastąpiło przejęcie (wywłaszczenie) nieruchomości,
• w zakresie ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych na nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa i osób trzecich,
• w zakresie ochrony gruntów rolnych i leśnych,
• dotyczącego ustalenia odszkodowań za nieruchomości przejęte na rzecz jednostek samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa:
- mocą decyzji wydanych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- mocą decyzji wydanych w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
- z innych tytułów,
• związanego z rozpatrywaniem wniosków o regulację stanu własnościowego nieruchomości, w tym
o nabywanie nieruchomości na rzecz Miasta Bydgoszczy i Skarbu Państwa, w drodze umów cywilno-prawnych (wykup, zamiana, nieodpłatne przekazanie, darowizna, zniesienie współwłasności, spadkobranie),
• związanego z kierowaniem do Sądu wniosków o ujawnianiu prawa własności Skarbu Państwa i Miasta Bydgoszczy w księgach wieczystych.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a/ niezbędne:
• wykształcenie wyższe,
• co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe,
• znajomość przepisów: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy
o samorządzie powiatowym, ustawy o księgach wieczystych i hipotece i ustawy o ochronie danych osobowych,
• obywatelstwo polskie,
a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
b/ dodatkowe:
• znajomość odczytywania map w zakresie podstawowym,
• umiejętność obsługi komputera w zakresie dobrym, znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności aplikacji : Word i Excel),
• przestrzeganie prawa, sumienność i staranność podczas wykonywania obowiązków służbowych,
• uprzejmość i życzliwość wobec interesantów, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
III. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
• częste kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientem zewnętrznym, wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi,
• częste wyjazdy na terenie miasta Bydgoszczy celem przeprowadzania oględzin nieruchomości, w tym rozmów z właścicielami nieruchomości, rzeczoznawcami majątkowymi i innymi podmiotami,
• praca przy komputerze,
• wyjazdy służbowe według potrzeb,
• pomieszczenie na piętrze przy ul. Grudziądzkiej 9-15 oraz konieczność przemieszczania się w obrębie budynku, w którym znajduje się winda.
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w czerwcu 2024 r. nie wyniósł 6 %.
V. Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 10, 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),
- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1,
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 20 lipca 2024 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór na 2 stanowiska ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości w Wydziale Mienia i Geodezji Urzędu Miasta Bydgoszczy – ogłoszenie nr 51 /2024”.
O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.
Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa.
Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.