W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Bydgoszczy
ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
tel. (52) 58 58 913 (centrala)
fax: (52) 58 58 623
e-mail: urzad@um.bydgoszcz.pl
Infolinie:
- (52) 58 58 344 (dla tel. komórkowych)
- 800 800 404 (dla tel. stacjonarnych)
ePUAP: /umb/SkrytkaESP
NIP: 953-10-11-863
Regon:
- 000596375 (Urząd Miasta Bydgoszczy)
- 092351297 (Miasto Bydgoszcz)
PKD: 8411Z

 

ds. świadczeń - Ogłoszenie o naborz nr 50/2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko ds. świadczeń - Ogłoszenie o naborz nr 50/2024
Miejsce pracy Wydział Świadczeń Rodzinnych
Termin składania ofert
Status w trakcie rozstrzygania

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 50/2024
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy
(www.bip.um.bydgoszcz.pl
w dniu 5 lipca 2024 r.


Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne


stanowisko ds. świadczeń w Wydziale Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miasta Bydgoszczy


I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
• udzielanie informacji i wskazówek o sposobie wypełniania wniosków w sprawach świadczeń rodzinnych, z funduszu alimentacyjnego, wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” oraz innych spraw prowadzonych w wydziale,
• wprowadzanie do systemu informatycznego danych z wniosków dotyczących świadczeń,
• rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń,
• prowadzenie postępowań administracyjnych oraz gromadzenie dokumentacji w sprawach dotyczących świadczeń, w tym związanych z koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego,
• obsługę klientów w powyższym zakresie,
• przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, informacji, wezwań, pism oraz innych niezbędnych dokumentów w zakresie prowadzonych spraw zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego,
• rozpatrywanie odwołań od wydanych decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, przygotowywanie dokumentacji wraz z ustosunkowaniem do wniesionego odwołania,
• rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a/ niezbędne:
• wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie, 
• co najmniej roczny staż pracy, w tym co najmniej półroczny staż pracy w administracji rządowej lub samorządowej,
• znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”, ustawy z dnia 15 grudnia 2022 r. o szczególnej ochronie niektórych odbiorców paliw gazowych w 2023 r. oraz w 2024 r. w związku z sytuacją na rynku gazu, ustawy z dnia 23 maja 2024 r. o bonie energetycznym oraz o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia cen energii elektrycznej, gazu ziemnego i ciepła systemowego i rozporządzeń wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw,
• obywatelstwo polskie, 

a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

b/ dodatkowe:
• umiejętność biegłej obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office,
• znajomość obsługi poczty elektronicznej  e-PUAP, portalu EMPATIA,
• umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z trudnym klientem,
• odporność na stres, komunikatywność i dyspozycyjność,
• umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność.

III. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
• kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym, 
• praca przy komputerze,
• wyjazdy służbowe według potrzeb,
• pomieszczenie przy ul. Wojska Polskiego 65 na II piętrze w budynku z windą, przemieszczanie się między piętrami i budynkami.

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w czerwcu 2024 r. nie wyniósł 6 %.

V. Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, 
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),
- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1,  
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 15 lipca 2024 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. świadczeń w Wydziale Świadczeń Rodzinnych Urzędu Miasta Bydgoszczy – ogłoszenie nr 50/2024”.

O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.

Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa.  

Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.

Powiadom znajomego