1. W okresie od 13.01.2022 r. do 09.02.2022 r. Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Bydgoszczy przeprowadziła kontrolę pt. „Prowadzenie postępowań mandatowych i stosowanie pouczeń przez funkcjonariuszy straży miejskich oraz egzekwowanie grzywien nałożonych przez nich w drodze mandatu karnego”. Zakres przedmiotowy kontroli obejmował organizację procesu egzekwowania grzywien nakładanych w drodze mandatu karnego przez funkcjonariuszy straży miejskiej, egzekwowanie nałożonych grzywien, nadzór nad obsługą grzywien nałożonych w drodze mandatu karnego przez strażników oraz skuteczność ich egzekucji.  Kontrolą objęto lata 2019-2022 (do czasu zakończenia czynności kontrolnych z wykorzystaniem dowodów sporządzonych przed tym okresem, jeżeli miały znaczenie dla działalności jednostki w zakresie objętym kontrolą). Wyniki kontroli zostały przedstawione w Wystąpieniu pokontrolnym z dnia 26.05.2022r. sygn. LBY.410.003.01.2022. Pismem z dnia 13.06.2022r. Prezydent Miasta Bydgoszczy poinformował Dyrektora Delegatury Najwyższej Izby Kontroli w Bydgoszczy o sposobie wykorzystania uwag.
Dokumentacja pokontrolna – załącznik nr 1

2. W okresie od 13.01.2022r. do 15.06.2022r. Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Bydgoszczy przeprowadziła kontrolę pt. „Nadzór właścicielski nad spółkami z udziałem jednostek samorządu terytorialnego oraz wpływ zobowiązań spółek na zadłużenie samorządów w województwie kujawsko – pomorskim”. Kontrolą objęto okres od 1 stycznia 2017r. do dnia zakończenia czynności kontrolnych. Ustalenia kontroli zostały zawarte w Wystąpieniu pokontrolnym z dnia 17.08.2022r. sygn. LBY.410.002.02.2022. 
Wystąpienie pokontrolne – załącznik nr 6

3. W okresie od 10.02.2022r. do 15.05.2022r. Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy przeprowadziła kontrolę problemową gospodarki finansowej Miasta Bydgoszczy w zakresie wpływu zadłużenia jednostek samorządu terytorialnego oraz spółek działających z ich udziałem na bezpieczeństwo finansowe samorządu oraz realizację zadań publicznych. Ustalenia kontroli zostały przedstawione w Protokole z dnia 13.07.2022r. sygn. RIO/KF/11/2022.
Protokół – załącznik nr 5

4. W okresie od 22.05.2022r. do 31.05.2022r. Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko – Pomorskiego w Toruniu przeprowadził kontrolę planową realizacji projektu nr RPKP.10.01.03-04-0002/20 pn. „Akcja – kwalifikacja 4”. Ustalenia kontroli zostały zawarte w Informacji pokontrolnej nr 148/2021/2022 z dnia 28.06.2022r.
Informacja pokontrolna – załącznik nr 2

5. W dniach od 06.06.2022r. do 27.06.2022r. Instytucja Zarządzająca Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020 przeprowadziła planową kontrolę systemową w Instytucji Pośredniczącej - Miasto Bydgoszcz reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bydgoszczy, Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgosko – Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego przy ul. Jagiellońskiej 61 w  Bydgoszczy. Wyniki kontroli zostały zawarte w Ostatecznej Informacji pokontrolnej z kontroli systemowej w Instytucji Pośredniczącej nr FE-I-S.44.6.2.2022.
Ostateczna Informacja pokontrolna – załącznik nr 4

6. W dniach od 07.07.2022r. do 11.07.2022r. Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko – Pomorskiego w Toruniu przeprowadził kontrolę planową na zakończenie realizacji projektu nr RPKP.06.01.02-04-0031/18  pt. „Przebudowa i remont budynku przy ul. Bielickiej 6 w Bydgoszczy w celu jego adaptacji na mieszkania socjalne”. Ustalenia kontroli zostały przedstawione w Informacji pokontrolnej nr WR-VII.44.1.69.2022.JB z dnia 14.07.2022r.
Informacja pokontrolna – załącznik nr 3

7. W dniach od 29.08.2022r. do 31.08.2022r. oraz od 05.09.2022r. do 09.09.2022r. Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko – Pomorskiego w Toruniu przeprowadził kontrolę planową na zakończenie realizacji projektu nr RPKP.03.05.01-04-0005/17 pt. „Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie miasta Bydgoszczy tj.: Szkoła Podstawowa nr 2, Szkoła Podstawowa nr 15, Szkoła Podstawowa nr 35”. Ustalenia kontroli zostały zawarte w Informacji pokontrolnej nr WR-VII.44.1.91.2022.BF z dnia 19.09.2022r.
Informacja pokontrolna – załącznik nr 7



Załączniki:

Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Załącznik 6
Załącznik 7