Herb Miasta Bydgoszcz
wyszukiwarka

informacje
Urząd Miasta Bydgoszczy
ul. Jezuicka 1
85-102 Bydgoszcz

tel.  52 58 58 913 (centrala)
fax. 52 58 58 623

www.bydgoszcz.pl
urzad@um.bydgoszcz.pl 

ESP ePUAP: /umb/SkrytkaESP

NIP Miasta Bydgoszczy
953-10-11-863
REGON Miasta Bydgoszczy
092351297
PKD: 8411Z

godziny otwarcia:
poniedziałek: 8:00 - 16:00
wtorek: 8:00 - 18:00
środa: 8:00 - 16:00
czwartek: 8:00 - 16:00
piątek: 8:00 - 14:00



Infolinia
800-800-404
(dla tel. stacjonarnych)

52 58 58 344
(dla tel. komórkowych)

Otwarty Urząd
LOGOInformacje dla osób niepełnosprawnych

ABC bezpieczeństwa
Bydgoski Trójkąt BezpieczeństwaBydgoski Trójkąt Bezpieczeństwa

Wykaz zgromadzeń
ikona rejestr zgromadzeńzgłoszonych
w trybie zwykłym

ikona rejestr zgromadzeńzgłoszonych
w trybie uproszczonym

informacja turystyczna
itBydgoskie Centrum
Informacji

Podatki lokalne on-line
Przyjazne deklaracje - lewa kolumna

Koordynator do spraw dostępności

dr Agnieszka Bańkowska

ul. Jagiellońska 61 85-027 Bydgoszcz
tel: 52 585 91 32email:

Do zadań koordynatora należy w szczególności:

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miasta Bydgoszczy i miejskie jednostki organizacyjne.
  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
  3. Monitorowanie działalności Urzędu Miasta Bydgoszczy i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Zarządzenie nr 541/2020 Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 28 września 2020 r. w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności. 

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Bydgoszczy na lata 2020 – 2021

RAPORT O STANIE ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI PODMIOTU PUBLICZNEGO (stan w dniu 01.01.2021 r.)



 

1.   Zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno – komunikacyjnej – informacja


załączniki:

a)   Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno – komunikacyjnej;

b)   Informacja o przetwarzaniu danych osobowych;

c)   Ustawa z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r., poz. 1022).

 

2.   Zapewnienie dostępności cyfrowej – informacja


załączniki:

a)   Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej;

b)   Informacja o przetwarzaniu danych osobowych;

c)   Ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.


 



 


Pokaż metkę

Informację wytworzył: dr Agnieszka Bańkowska, Dyrektor Biura ds. Zdrowia i Polityki Społecznej
Podmiot publikujący: Biuro Komunikacji Społecznej
Opublikował: Rafał Rospenda
Zatwierdził: Dyrektor Biura

Data wytworzenia: 2021-01-15
Data publikacji: 2021-01-15
Data odpublikowania: bez terminu
Data ostatniej zmiany: 2021-09-17

Liczba zmian: 7
Liczba odsłon: 645

powrót | wyślij link do tej strony
Na skróty
Podatki lokalne on-line
Zamówienia publiczne
Praca
Finanse
Kontrole
Zamierzenia władz
Organizacje pozarządowe
Prawo
Pomoc
Poradnik interesanta