ds. obsługi administracyjno-technicznej sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta - Ogłoszenie o naborze nr 82/2024
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | ds. obsługi administracyjno-technicznej sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta - Ogłoszenie o naborze nr 82/2024 |
---|---|
Miejsce pracy | Wydział Organizacyjno-Administracyjny |
Termin składania ofert | |
Status | w trakcie rozstrzygania |
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 82/2024
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy
(www.bip.um.bydgoszcz.pl)
w dniu 25 października 2024 r.
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na 2 wolne
stanowiska ds. obsługi administracyjno-technicznej sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym
I. Zakres zadań wykonywanych na stanowiskach obejmuje przede wszystkim:
• obsługę sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta, w tym:
- umawianie spotkań,
- obsługę poczty elektronicznej, korespondencji oraz rejestrację pism w systemie EZD Sidas,
- przygotowywanie projektów pism,
- przygotowywanie zestawień dla Zastępcy Prezydenta Miasta,
- obsługę urządzeń biurowych.
II. Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskami:
a/ niezbędne:
• wykształcenie: wyższe kierunek administracja, prawo lub zarządzanie,
• co najmniej 3-letni staż pracy w samorządowych jednostkach administracyjnych,
• znajomość przepisów:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o ochronie danych osobowych,
- Zarządzenie Prezydenta Miasta w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Bydgoszczy,
- Zarządzenie Prezydenta Miasta w sprawie Regulaminów Wewnętrznych Urzędu Miasta Bydgoszczy,
• obywatelstwo polskie
a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
b/ dodatkowe:
• znajomość obsługi oprogramowania komputerowego w zakresie pakietów biurowych, edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych (preferowany MS Office),
• znajomość obsługi komputera i urządzenia wielofunkcyjnego (ksero, scan),
• komunikatywność,
• wysoki poziom kultury osobistej,
• umiejętność pracy w zespole,
• odpowiedzialność, samodzielność, sumienność,
• zdyscyplinowanie, asertywność i odporność na stres,
• dobra organizacja czasu pracy i doraźna gotowość do pracy pod presją czasu.
III. Warunki pracy na danych stanowiskach:
•częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym oraz z Wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy,
• praca przy komputerze,
• wyjazdy służbowe według potrzeb,
• pomieszczenie przy ul. Jezuickiej 1, I piętro, budynek z windą.
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych we wrześniu 2024 r. nie wyniósł 6 %.
V. Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy i doświadczenia zawodowego,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 10, 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),
- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1,
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 4 listopada 2024 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór na 2 stanowiska ds. obsługi administracyjno-technicznej sekretariatu Zastępcy Prezydenta Miasta w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy nr 82/2024”.
O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.
Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa.
Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.
4. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-533_2024