ds. sprzedaży lokali i regulacji stanów prawnych wspólnot mieszkaniowych - Ogłoszenie o naborze nr 65/2024
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | W ocenie Zespołu kwalifikacyjnego kandydat biorący udział w naborze nie spełnił w wystarczającym stopniu wymagań i oczekiwań, jakie stawia się kandydatowi na stanowisku ds. sprzedaży lokali i regulacji stanów prawnych wspólnot mieszkaniowych w Wydziale Mienia i Geodezji. |
---|
Stanowisko | ds. sprzedaży lokali i regulacji stanów prawnych wspólnot mieszkaniowych - Ogłoszenie o naborze nr 65/2024 |
---|---|
Miejsce pracy | Wydział Mienia i Geodezji |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 65/2024
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy
(www.bip.um.bydgoszcz.pl)
w dniu 14 sierpnia 2024 r.
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne
stanowisko ds. sprzedaży lokali i regulacji stanów prawnych wspólnot mieszkaniowych w Wydziale Mienia i Geodezji Urzędu Miasta Bydgoszczy
I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali i regulowanie stanów prawnych wspólnot mieszkaniowych.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a/ niezbędne:
• wykształcenie wyższe magisterskie,
• co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku dot. gospodarowania, zarządzania lub administrowania nieruchomościami,
• znajomość przepisów: ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o własności lokali, Kodeksu cywilnego, ustawy o samorządzie gminnym, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości,
• obywatelstwo polskie,
a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
b/ dodatkowe:
• umiejętność obsługi komputera w zakresie dobrym, znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności aplikacji : Word i Excel),
• przestrzeganie prawa, sumienność i staranność podczas wykonywania obowiązków służbowych,
• uprzejmość i życzliwość wobec interesantów.
III. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
• kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientem zewnętrznym, wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy oraz z miejskimi jednostkami organizacyjnymi.
• praca przy komputerze,
• wyjazdy służbowe według potrzeb,
• pomieszczenie przy ul. Grudziądzkiej 9-15 na I piętrze w budynku z windą.
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w lipcu 2024 r. nie wyniósł 6 %.
V. Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),
- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1,
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 23 sierpnia 2024 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. sprzedaży lokali i regulacji stanów prawnych wspólnot mieszkaniowych w Wydziale Mienia i Geodezji Urzędu Miasta Bydgoszczy - ogłoszenie nr 65/2024”.
O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.
Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa.
Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.