ds. finansowo-księgowych - Ogłoszenie o naborze nr 57/2024
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Procedura naboru na wyżej wymienione stanowisko została zakończona z powodu braku ofert kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze nr 57/2024. |
---|
Stanowisko | ds. finansowo-księgowych - Ogłoszenie o naborze nr 57/2024 |
---|---|
Miejsce pracy | Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 57/2024
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy
(www.bip.um.bydgoszcz.pl)
w dniu 19 lipca 2024 r.
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne
stanowisko ds. finansowo-księgowych w Biurze ZIT Urzędu Miasta Bydgoszczy
I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
• prowadzenie projektu PT 2021-2027 oraz wszelkich postępowań (zawieranie umów z Wykonawcami),
• obsługa finansowo-księgowa Biura ZIT,
• angażowanie ekspertów do powierzonych zadań, w tym przygotowywanie z nimi umów,
• przygotowanie umów o dofinansowanie projektu z Wnioskodawcą, w tym w szczególności:
- weryfikacja dokumentów niezbędnych do podpisania umowy o dofinansowanie projektu,
- weryfikacja zabezpieczeń prawidłowej realizacji umowy o dofinansowanie projektu i zapewnienie odpowiedniego ich przechowywania,
- informowanie wnioskodawcy o odmowie zawarcia umowy o dofinansowanie projektu na podstawie art. 61 ust. 3-8 ustawy wdrożeniowej,
- przygotowywanie aneksów do umów o dofinansowanie projektów,
- przygotowywanie dokumentów do rozwiązywania umów o dofinansowanie projektów,
• bieżące monitorowanie wysokości alokacji środków w ramach Pomocy Technicznej FEdKP 2021-2027 oraz przygotowywanie propozycji zmian,
• bieżące monitorowanie wysokości alokacji środków (limitów środków) w ramach powierzonych zadań zgodnie z porozumieniem nr FE-III-S.431.4.2.2023 z dnia 24 kwietnia 2023 r. w sprawie powierzenia instytucji pośredniczącej zadań związanych z realizacją Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 oraz przygotowywanie propozycji zmian w wysokościach limitów,
• przygotowywanie sprawozdań finansowych Biura ZIT,
• dokonywanie zwrotów środków w ramach Pomocy Technicznej FEdKP 2021-2027,
• przygotowywanie wniosków o płatność w ramach Pomocy Technicznej FEdKP 2021-2027,
• prowadzenie rejestrów umów,
• obsługa systemów wewnętrznych Biura ZIT (m.in. Otago, Wybud, Open Nexus),
• organizacja szkoleń, konferencji, seminariów dla m.in. potencjalnych Wnioskodawców, beneficjentów, ekspertów,
• opisywanie faktur i innych dowodów księgowych związanych z realizowanymi zadaniami. Przekazywanie dokumentów księgowych do podpisu upoważnionym osobom,
• prawidłowe prowadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• opracowywanie i aktualizacja projektów dokumentów wewnętrznych dotyczących pomocy technicznej,
• wykonywanie pozostałych zadań zgodnie z poleceniem przełożonych.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a/ niezbędne:
• wykształcenie wyższe kierunki ekonomiczne,
• co najmniej 4-letni staż pracy,
• znajomość zagadnień związanych z wdrażaniem funduszy unijnych,
• doświadczenie zawodowe w rozliczaniu projektów unijnych lub co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości,
• znajomość przepisów i dokumentów:
- Ustawy o finansach publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
- Ustawy o rachunkowości;
- Kontrakt programowy dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 31 sierpnia 2022 r. z późn. zm.;
- Porozumienie nr FE-III-S.431.4.2.2023 z dnia 24 kwietnia 2023 r. w sprawie powierzenia instytucji pośredniczącej zadań związanych z realizacją Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027;
- Porozumienie w sprawie: zasad współpracy Stron Porozumienia przy programowaniu, wdrażaniu, finansowaniu, ewaluacji, bieżącej obsłudze i rozliczeniach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego tj. obszaru gmin członkowskich Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz oraz powierzenia przez Strony Porozumienia Miastu Bydgoszcz realizacji zadań w ramach instrumentu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego w latach 2021-2027.
• obywatelstwo polskie,
a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
b/ dodatkowe:
• wiedza z zakresu administracji samorządowej,
• dobra znajomość obsługi komputera (pakietu MS Office), w tym znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym,
• umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista,
• dokładność, systematyczność, odporność na stres, samodzielność,
• umiejętność analizowania dokumentów i formułowania wniosków.
III. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
• kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym i wewnętrznym oraz z Wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy,
• wyjazdy służbowe według potrzeb,
• praca przy komputerze,
• pomieszczenie przy ul. Jagiellońskiej 61 na I piętrze w budynku bez windy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w czerwcu 2024 r. nie wyniósł 6 %.
V. Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy i doświadczenia zawodowego,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),
- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1,
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 29 lipca 2024 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. finansowo-księgowych w Biurze ZIT Urzędu Miasta Bydgoszczy - ogłoszenie nr 57/2024”.
O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.
Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa na czas określony tj. do końca 2029 roku.
Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.