W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Bydgoszczy
ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
tel. (52) 58 58 913 (centrala)
fax: (52) 58 58 623
e-mail: urzad@um.bydgoszcz.pl
Infolinie:
- (52) 58 58 344 (dla tel. komórkowych)
- 800 800 404 (dla tel. stacjonarnych)
ePUAP: /umb/SkrytkaESP
NIP: 953-10-11-863
Regon:
- 000596375 (Urząd Miasta Bydgoszczy)
- 092351297 (Miasto Bydgoszcz)
PKD: 8411Z

 

ds. weryfikacji postępowań PZP oraz kontroli projektów unijnych - Ogłoszenie o naborze nr 60/2024

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Anna Letmańska, Bydgoszcz
Uzasadnienie wyboru Pani Anna Letmańska spełniła wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze nr 60/2024. W postępowaniu konkursowym wykazała się znajomością zakresu działania ww. stanowiska oraz dobrą znajomością aktualnych przepisów związanych z tą problematyką. W ocenie Zespołu kwalifikacyjnego zatrudnienie kandydatki rokuje prawidłowe wykonywanie obowiązków służbowych na stanowisku ds. weryfikacji postępowań PZP oraz kontroli projektów unijnych w Biurze ZIT.
Szczegóły
Stanowisko ds. weryfikacji postępowań PZP oraz kontroli projektów unijnych - Ogłoszenie o naborze nr 60/2024
Miejsce pracy Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 60/2024
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy
(www.bip.um.bydgoszcz.pl
w dniu 31 lipca 2024 r.


Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne


stanowisko ds. weryfikacji postępowań PZP oraz kontroli projektów unijnych w Biurze ZIT Urzędu Miasta Bydgoszczy


I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
• przeprowadzanie kontroli projektów unijnych, w tym w szczególności:
- kontrola w miejscu realizacji projektu lub w siedzibie podmiotu kontrolowanego;
- kontrola przestrzegania zasad udzielania pomocy publicznej oraz stosowania procedur dotyczących udzielania zamówień publicznych, w tym weryfikacja postępowań o udzielanie zamówień publicznych;
- kontrola na zakończenie realizacji projektu;
- kontrola trwałości;
- monitorowanie realizacji przez wnioskodawców i beneficjentów zaleceń pokontrolnych instytucji pośredniczącej;
- sporządzanie informacji na potrzeby prowadzonych kontroli krzyżowych;
• obsługa kontroli zewnętrznych prowadzonych w IP ZIT;
• monitorowanie sposobu wdrażania rekomendacji pokontrolnych;
• ustalanie i nakładanie korekt finansowych;
• zgłaszanie zmian/wpisów do rejestru obciążeń na projekcie;
• przygotowywanie rocznych planów kontroli i ich kwartalnych aktualizacji oraz doborów projektów do kontroli;
• wykrywanie nieprawidłowości, sporządzanie i przekazywanie informacji o wykrytych nieprawidłowościach;
• sporządzanie dokumentacji pokontrolnej;
• przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz w zakresie prowadzonych kontroli;
• udział przy przygotowaniu procedur IP ZIT i ich aktualizacji;
• wykonywanie innych poleceń przełożonego.

II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a/ niezbędne:
• wykształcenie wyższe:
- kierunki ekonomiczne,
  lub
- kierunek: prawo lub administracja,
• co najmniej roczny staż pracy,
• znajomość zagadnień związanych z wdrażaniem funduszy unijnych,
• doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym ze stosowaniem Prawa zamówień publicznych, w tym kontrolą projektów finansowanych ze środków unijnych lub audytem wewnętrznym,
• znajomość  przepisów i dokumentów: 
- Ustawa Prawo zamówień publicznych,
- Ustawa o finansach publicznych,
- Ustawa o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027,
- Wytyczne horyzontalne 2021-2027 dostępne na stronie www.funduszeeuropejskie.gov.pl,
- Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego 2030+,
- Porozumienie  nr FE-III-S.431.4.2.2023 z dnia 24 kwietnia 2023 r. w sprawie powierzenia instytucji pośredniczącej zadań związanych z realizacją Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027,
- Porozumienie w sprawie: zasad współpracy Stron Porozumienia przy programowaniu, wdrażaniu, finansowaniu, ewaluacji, bieżącej obsłudze i rozliczeniach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego tj. obszaru gmin członkowskich Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz oraz powierzenia przez Strony Porozumienia Miastu Bydgoszcz realizacji zadań w ramach instrumentu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego w latach 2021-2027,
• obywatelstwo polskie, 

a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

b/ dodatkowe:
• dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), w tym znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym,
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• umiejętność organizacji pracy, 
• umiejętność analizowania dokumentów i formułowania wniosków,
• samodzielność, dokładność, systematyczność,
• odporność na stres, wysoka kultura osobista.

III. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
• kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym,
• wyjazdy służbowe według potrzeb,
• praca przy komputerze,
• pomieszczenie przy ul. Jagiellońskiej 61 na I piętrze w budynku bez windy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w czerwcu 2024 r. nie wyniósł 6 %.

V. Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające: 
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy i doświadczenia zawodowego,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok.10, 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),
- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1,
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 9 sierpnia 2024 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. weryfikacji postępowań PZP oraz kontroli projektów unijnych w Biurze ZIT Urzędu Miasta Bydgoszczy – ogłoszenie nr 60/2024”.

O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.

Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa na czas określony tj. do końca 2029 roku.  

Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.

Załączniki

Powiadom znajomego