ds. planowania inwestycji Miasta i wieloletniej prognozy finansowej - Ogłoszenie o naborze nr 46/2024
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Marzena Mrozińska, Bydgoszcz |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Wyżej wymieniona kandydatka spełniła wymagania niezbędne oraz dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze nr 46/2024. W postępowaniu konkursowym wykazała się znajomością zagadnień wchodzących w zakres działania danego stanowiska oraz aktualnych przepisów związanych z tą problematyką. Członkowie Zespołu kwalifikacyjnego uznali, że zatrudnienie wybranej kandydatki rokuje prawidłowe wykonywanie obowiązków służbowych na stanowisku ds. planowania inwestycji Miasta i wieloletniej prognozy finansowej w Wydziale Zarządzania Budżetem Miasta Urzędu Miasta Bydgoszczy. |
Stanowisko | ds. planowania inwestycji Miasta i wieloletniej prognozy finansowej - Ogłoszenie o naborze nr 46/2024 |
---|---|
Miejsce pracy | Wydział Zarządzania Budżetem Miasta |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 46/2024
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy
(www.bip.um.bydgoszcz.pl)
w dniu 27 czerwca 2024 r.
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne
stanowisko ds. planowania inwestycji Miasta i wieloletniej prognozy finansowej w Wydziale Zarządzania Budżetem Miasta Urzędu Miasta Bydgoszczy
I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
• opracowywanie projektu budżetu Miasta w zakresie dochodów i wydatków majątkowych,
• opracowywanie projektu uchwały Rady Miasta w sprawie wieloletniej prognozy finansowanej w części opisowej i finansowej,
• weryfikację formalno-rachunkowa wniosków złożonych do projektu budżetu i wieloletniej prognozy finansowej,
• aktualizację projektu budżetu Miasta w zakresie dochodów i wydatków majątkowych,
• aktualizację wieloletniej prognozy finansowej zgodnie ze zgłoszonymi zmianami,
• bieżącą analizę wykonania przedsięwzięć inwestycyjnych realizowanych przez Miasto,
• opracowywanie rocznych sprawozdań opisowych i tabelarycznych z wykonania dochodów i wydatków majątkowych,
• analizę zmian prawnych i organizacyjnych mających skutki finansowe dla sytuacji finansowej Miasta,
• rejestrowanie i prowadzenie bieżącej korespondencji referatu.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a/ niezbędne:
• wykształcenie:
- wyższe magisterskie; albo
- wyższe ekonomiczne lub finansowe; albo
- inne wyższe pod warunkiem legitymowania się studiami podyplomowymi w zakresie ekonomii lub finansów;
• co najmniej 4-letni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy na stanowisku obsługi finansowo-księgowej, sprawozdawczości budżetowej i finansowej, planowania finansowego, obsługi procesu inwestycyjnego lub pozyskiwania funduszy UE w jednostce samorządu terytorialnego, administracji publicznej, instytucji finansowej lub księgowości,
• sprawna praca w arkuszu kalkulacyjnym Excel, umiejętność redagowania pism w edytorze tekstów Word,
• umiejętność weryfikowania i analizowania otrzymywanych informacji i sporządzania opisowych informacji zbiorczych,
• znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi w zakresie planowania budżetu i wieloletniej prognozy finansowej, gospodarki finansowej jednostek budżetowych, klasyfikacji budżetowej, ustawy o dyscyplinie finansów publicznych oraz ustaw o dochodach gminy i powiatu,
• obywatelstwo polskie,
a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
b/ dodatkowe:
• znajomość struktury organizacyjnej Miasta (jednostek organizacyjnych oraz Wydziałów UMB) lub znajomość specyfiki pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
• doświadczenie zawodowe w komórce planistycznej jednostki samorządu terytorialnego,
• znajomość prowadzonych na terenie Bydgoszczy inwestycji publicznych,
• doświadczenie w zakresie rzeczowej realizacji inwestycji.
• łatwość współpracy z innymi pracownikami Urzędu i jednostek organizacyjnych Miasta,
• dociekliwość w rozwiązywaniu problemów zawodowych i chęć samodzielnego pogłębiania praktycznej wiedzy niezbędnej na zajmowanym stanowisku pracy,
• umiejętność wypracowywania rozwiązań usprawniających pracę na stanowisku,
• dokładność i rzetelność.
III. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
• kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym oraz pracownikami Urzędu Miasta Bydgoszczy,
• długotrwała praca przy komputerze,
• wyjazdy służbowe według potrzeb,
• pomieszczenie przy ul. Jezuickiej 6-14 na I piętrze w budynku bez windy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w maju 2024 r. nie wyniósł 6 %.
V. Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),
- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1,
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 6 lipca 2024 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. planowania inwestycji Miasta i wieloletniej prognozy finansowej w Wydziale Zarządzania Budżetem Miasta Urzędu Miasta Bydgoszczy – ogłoszenie nr 46/2024”.
O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.
Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa.
Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.