ds. weryfikacji postępowań PZP oraz kontroli projektów unijnych - Ogłoszenie o naborze nr 42/2024
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | W ocenie Zespołu kwalifikacyjnego kandydat biorący udział w naborze nie spełnił w wystarczającym stopniu wymagań i oczekiwań, jakie stawia się kandydatowi na stanowisku ds. finansowo-księgowych w Biurze ZIT Urzędu Miasta Bydgoszczy. |
---|
Stanowisko | ds. weryfikacji postępowań PZP oraz kontroli projektów unijnych - Ogłoszenie o naborze nr 42/2024 |
---|---|
Miejsce pracy | Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 42/2024
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy
(www.bip.um.bydgoszcz.pl)
w dniu 10 czerwca 2024 r.
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne
stanowisko ds. weryfikacji postępowań PZP oraz kontroli projektów unijnych w Biurze ZIT Urzędu Miasta Bydgoszczy
I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
• prowadzenie kontroli projektów unijnych, w tym w szczególności:
• kontrola w miejscu realizacji projektu lub w siedzibie podmiotu kontrolowanego;
• kontrola przestrzegania zasad udzielania pomocy publicznej oraz stosowania procedur dotyczących udzielania zamówień publicznych, w tym weryfikacja postępowań o udzielanie zamówień publicznych;
• kontrola na zakończenie realizacji projektu;
• kontrola trwałości;
• monitorowanie realizacji przez wnioskodawców i beneficjentów zaleceń pokontrolnych instytucji pośredniczącej;
• sporządzanie informacji na potrzeby prowadzonych kontroli krzyżowych;
• obsługa kontroli zewnętrznych prowadzonych w IP ZIT;
• monitorowanie sposobu wdrażania rekomendacji pokontrolnych;
• ustalanie i nakładanie korekt finansowych;
• zgłaszanie zmian/wpisów do rejestru obciążeń na projekcie;
• przygotowywanie rocznych planów kontroli i ich kwartalnych aktualizacji oraz doborów projektów do kontroli;
• wykrywanie nieprawidłowości, sporządzanie i przekazywanie informacji o wykrytych nieprawidłowościach;
• sporządzanie dokumentacji pokontrolnej;
• przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz w zakresie prowadzonych kontroli;
• udział przy przygotowaniu procedur IP ZIT i ich aktualizacji;
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a/ niezbędne:
• wykształcenie wyższe,
• znajomość zagadnień związanych z wdrażaniem funduszy unijnych,
• znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych,
• co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym ze stosowaniem Prawa zamówień publicznych lub kontrolą projektów finansowanych ze środków unijnych lub audytem wewnętrznym,
• znajomość przepisów:
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej,
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylające rozporządzenie (UE) nr 1296/2013,
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1058 z dnia 24 czerwca 2021 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Funduszu Spójności;
- Umowa Partnerstwa,
- Ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- Ustawa z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027,
- Wytyczne horyzontalne 2021-2027 dostępne na stronie www.funduszeeuropejskie.gov.pl;
- Program regionalny: Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027;
- Szczegółowy Opis Priorytetów Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 (SZOP),
- Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego 2030+,
- Porozumienie nr FE-III-S.431.4.2.2023 z dnia 24 kwietnia 2023 r. w sprawie powierzenia instytucji pośredniczącej zadań związanych z realizacją Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027,
- Porozumienie w sprawie: zasad współpracy Stron Porozumienia przy programowaniu, wdrażaniu, finansowaniu, ewaluacji, bieżącej obsłudze i rozliczeniach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego tj. obszaru gmin członkowskich Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz oraz powierzenia przez Strony Porozumienia Miastu Bydgoszcz realizacji zadań w ramach instrumentu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego w latach 2021-2027,
• obywatelstwo polskie,
a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
b/ dodatkowe:
• co najmniej 2-letni staż pracy w administracji publicznej,
• dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), w tym znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym,
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• umiejętność organizacji pracy, analizowania dokumentów i formułowania wniosków,
• samodzielność, dokładność, systematyczność,
• odporność na stres,
• wysoka kultura osobista.
III. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
• kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym i wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy,
• wyjazdy służbowe według potrzeb,
• praca przy komputerze,
• pomieszczenie przy ul. Jagiellońskiej 61 w budynku bez windy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w maju 2024 r. nie wyniósł 6 %.
V. Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok.10, 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),
- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1,
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 19 czerwca 2024 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór nr 42 na stanowisko ds. weryfikacji postępowań PZP oraz kontroli projektów unijnych w Biurze ZIT Urzędu Miasta Bydgoszczy”.
O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.
Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa na czas określony tj. do końca 2029 roku.
Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.