W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Bydgoszczy
ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
tel. (52) 58 58 913 (centrala)
fax: (52) 58 58 623
e-mail: urzad@um.bydgoszcz.pl
Infolinie:
- (52) 58 58 344 (dla tel. komórkowych)
- 800 800 404 (dla tel. stacjonarnych)
ePUAP: /umb/SkrytkaESP
NIP: 953-10-11-863
Regon:
- 000596375 (Urząd Miasta Bydgoszczy)
- 092351297 (Miasto Bydgoszcz)
PKD: 8411Z

 

ds. rejestracji pojazdów - Ogłoszenie o naborze nr 40/2024

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Joanna Lewandowska, Bydgoszcz
Uzasadnienie wyboru Pani Joanna Lewandowska spełniła wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze nr 40/2024. W postępowaniu konkursowym wykazała się znajomością zakresu działania ww. stanowiska oraz dobrą znajomością aktualnych przepisów związanych z tą problematyką. W ocenie Zespołu kwalifikacyjnego zatrudnienie kandydatki rokuje prawidłowe wykonywanie obowiązków służbowych na stanowisku ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych.
Szczegóły
Stanowisko ds. rejestracji pojazdów - Ogłoszenie o naborze nr 40/2024
Miejsce pracy Wydział Uprawnień Komunikacyjnych
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 40/2024

opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy (www.bip.um.bydgoszcz.pl)

w dniu 31 maja 2024 r.


Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne


stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy.


I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
· przyjmowanie wniosków w sprawie rejestracji, wyrejestrowania, czasowego wycofania pojazdów z ruchu, profesjonalnej rejestracji pojazdu oraz innych spraw związanych z dopuszczeniem pojazdów do ruchu,
· wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie rejestracji, wyrejestrowania, czasowego wycofania pojazdów z ruchu oraz profesjonalnej rejestracji pojazdu,
· zakładanie akt pojazdu,
· prowadzenie magazynu tablic rejestracyjnych,
· prowadzenie korespondencji z innymi organami i instytucjami w ramach prowadzonego postępowania.

II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:

a/ niezbędne:
· wykształcenie wyższe,
· znajomość przepisów: ustawy Prawo o ruchu drogowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów,
· obywatelstwo polskie, 

a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

b/ dodatkowe:
· umiejętność obsługi urządzeń wielofunkcyjnych (fax, kserokopiarka, skaner),
· umiejętność współpracy w dużym zespole, komunikatywność,
· samodzielność, odporność na stres, staranność, dokładność,
· predyspozycje do pracy z klientem.

III. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
· kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientem zewnętrznym,
· wysiłek fizyczny przy pracach ręcznych – akta gromadzone są w segregatorach układanych na regałach,
· praca przy komputerze,
· wyjazdy służbowe według potrzeb,
· pomieszczenie wieloosobowe przy ul. Grudziądzkiej 9-15 na piętrze w budynku z windą oraz pomieszczenie  znajdujące się na piętrze z możliwością wejścia bezpośrednio z chodnika (budynek położony na dwóch poziomach); pomieszczenie przy ul. E. Gierczak 6 w budynku parterowym; pomieszczenie w POM Zielone Arkady w budynku z windą.

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w kwietniu 2024 r. nie wyniósł 6 %.

V.  Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, 
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),
- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1,  
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 10 czerwca 2024 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy – ogłoszenie nr  40/2024”.

O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.

Z  kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa.  

Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.

Załączniki

Powiadom znajomego