Informacja
o wszczęciu postępowania administracyjnego


Na podstawie art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1087 ze zm.) Dyrektor Zarządu Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie informuje o wszczęciu na żądanie Strony postępowania administracyjnego w sprawie wygaszenia pkt. I ppkt 1 pozwolenia wodnoprawnego udzielonego decyzją wydaną przez Dyrektora Zarządu Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 30 listopada 2023 r., znak: GD.ZUZ.5.4210.390.2023.MRC i udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego, tj. systemu rozsączającego w postaci rur perforowanych PP DN200 na działce o nr ewid. 8/21, obręb 0268 Miasto Bydgoszcz, powiat Miasto Bydgoszcz, województwo kujawsko-pomorskie, w oparciu o przedłożone dokumenty.

Wnioskodawca: PGE Energia Ciepła S.A., ul. Złota 59, 00-120 Warszawa.

Data złożenia wniosku: 03.10.2024 r.

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), przed wydaniem decyzji, Strony postępowania administracyjnego mogą zapoznać się z aktami sprawy znajdującymi się w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Zarząd Zlewni w Toruniu, ul. Popiełuszki 3, 87-100 Toruń, ul. Popiełuszki 3, 87-100 Toruń, w godzinach pracy urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz wnieść stosowne uwagi, wyjaśnienia i wnioski w terminie 7 dni od daty umieszczenia niniejszej informacji.

Zapoznanie się z aktami sprawy w siedzibie tutejszego organu możliwe jest jedynie po wcześniejszym obligatoryjnym ustaleniu terminu - konkretnej daty i godziny, z osobą prowadzącą sprawę. Dane kontaktowe - email: maria.rutka-celmer@wody.gov.pl lub nr tel.: 56 649 82 57.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 7 dni od publicznego ogłoszenia.

Znak: GR.ZUZ.4210.348.2024.MRC

Z up. Dyrektora
Z-ca Dyrektora
Aneta Markowska