OGŁOSZENIE O NABORZE NR 36/2024
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy (www.bip.um.bydgoszcz.pl
w dniu 8 maja 2024 r.


Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 poz. 530) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne


stanowisko ds.  monitorowania
w Biurze ZIT Urzędu Miasta Bydgoszczy.


I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim:
· monitorowanie postępów FEdKP i sprawozdawczość,
· powoływanie komisji oceny projektów (KOP), o której mowa w art. 53 ustawy wdrożeniowej,
· przewodniczący KOP - zatwierdzanie wyników oceny projektów;\opracowanie i aktualizacja harmonogramu naborów projektów,
· monitorowanie projektów w okresie ich realizacji oraz w okresie trwałości,
· zarządzanie ryzykiem w zakresie powierzonych zadań,
· zapobieganie, wykrywanie oraz korygowanie nadużyć finansowych i nieprawidłowości,
· opracowanie i wdrożenie systemu nadzoru, w tym kontroli zarządczej,
· badania ewaluacyjne,
· koordynacja kontroli systemowych i zewnętrznych,
· opracowanie i aktualizacja dokumentów programowych, w tym w szczególności:
- instrukcji wykonawczej instytucji pośredniczącej,
- deklaracji wydatków,
- wkładu do OSZiK i OFiP,
- wkładu do rocznego zestawienia wydatków, o którym mowa w art. 76 ust. 1 lit. b rozporządzenia ogólnego,
- wkładu do strategii komunikacji FEdKP i rocznych planów działań informacyjno-promocyjnych,
- wkładu do planu ewaluacji FEdKP,
- wkładu do dokumentów związanych z przeciwdziałaniem nadużyciom finansowym w ramach FEdKP,
- wkładu do prognoz, harmonogramów i planów, dotyczących powierzonych zadań, w tym do prognoz, o których mowa w art. 69 ust. 10 rozporządzenia ogólnego,
- wkładu do informacji przekazywanych do KE zgodnie z art. 42 rozporządzenia ogólnego,
- wkładu do końcowego sprawozdania z wykonania, o którym mowa w art. 43 rozporządzenia ogólnego,
- materiałów prezentowanych KM FEdKP.

II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
     a/ niezbędne:
· wykształcenie wyższe,
· znajomość zagadnień związanych z wdrażaniem funduszy unijnych,
· doświadczenie zawodowe związane z funduszami europejskimi,
· znajomość  przepisów:
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej,
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylające rozporządzenie (UE) nr 1296/2013,
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1058 z dnia 24 czerwca 2021 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Funduszu Spójności;
- Umowa Partner­stwa,
-  Ustawa z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027,
- Wytyczne horyzontalne 2021-2027 dostępne na stronie www.funduszeeuropejskie.gov.pl;
- Program regionalny: Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027;
- Szczegółowy Opis Priorytetów Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 (SZOP),
- Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego 2030+,
- Porozumienie  nr FE-III-S.431.4.2.2023 z dnia 24 kwietnia 2023 r. w sprawie powierzenia instytucji pośredniczącej zadań związanych z realizacją Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027,
- Porozumienie w sprawie: zasad współpracy Stron Porozumienia przy programowaniu, wdrażaniu, finansowaniu, ewaluacji, bieżącej obsłudze i rozliczeniach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego tj. obszaru gmin członkowskich Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz oraz powierzenia przez Strony Porozumienia Miastu Bydgoszcz realizacji zadań w ramach instrumentu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego w latach 2021-2027,
· obywatelstwo polskie, 

a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

b/ dodatkowe:
· doświadczenie w pracy w zakresie analizy danych,
· wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z analizy danych,
· wiedza z zakresu administracji samorządowej,
· dobra znajomość obsługi komputera - pakietu MS Office (bardzo dobra znajomość MS Excel),
· umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista,
· dokładność, systematyczność, odporność na stres, samodzielność,
· umiejętność analizowania dokumentów i formułowania wniosków. 

III. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:

· kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym i wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy,
· wyjazdy służbowe według potrzeb,
· praca przy komputerze,
· pomieszczenie przy ul. Jagiellońskiej 61 na I piętrze w budynku bez windy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w kwietniu 2023 r. nie wyniósł 6 %.

V.  Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, 
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),
- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane 
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie 
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1,  
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 17 maja 2024 r. z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. monitorowania w Biurze ZIT Urzędu Miasta Bydgoszczy – ogłoszenie nr 36/2024”.

O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.

Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa na czas określony tj. do końca 2029 roku.

Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.



Załączniki:

Informacja o wyniku naboru