W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Toruniu z dnia 10 września 2024 r.

Informacja
o wszczęciu postępowania


Na podstawie art. 400 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1087 t.j.) Dyrektor Zarządu Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie podaje do publicznej wiadomości informację o wszczęciu, na żądanie Strony, postępowania administracyjnego na wniosek Pani Marzeny Cichosz, w sprawie przejęcia praw i obowiązków wynikających z pozwolenia wodnoprawnego wydanego decyzją Dyrektora Zarządu Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 31 sierpnia 2020 r., znak: GD.ZUZ.5.4210.47.2020.MK

Wnioskodawca: Marzena Cichosz

Data złożenia wniosku: 26 sierpnia 2024 r.

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, przed wydaniem decyzji, Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy znajdującymi się w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Zarządzie Zlewni w Toruniu, Dziale Zgód Wodnoprawnych, ul. ks. J. Popiełuszki 3, 87-100 Toruń, w godzinach pracy urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, po uprzednim e-mailowym uzgodnieniu terminu z osobą prowadzącą sprawę oraz wnieść stosowne uwagi, wyjaśnienia i wnioski w terminie 7 dni od daty umieszczenia niniejszej informacji.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Dyrektor
Władysław Kołybski

Znak sprawy:
GR.ZUZ.4211.21.2024.PK

Osoba prowadząca sprawę: Patryk Kulwicki, patryk.kulwicki@wody.gov.pl

Załączniki

Powiadom znajomego