W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Obwieszczenia Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Toruniu z dnia 15 lipca 2024 r.

INFORMACJA
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO


Na podstawie art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2023 r. poz. 1478 ze zm.) Dyrektor Zarządu Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie podaje do publicznej wiadomości informację o wszczęciu na żądanie Strony postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwoleń wodnoprawnych na:
1. wykonanie urządzenia wodnego tj. układu skrzynek retencyjno-rozsączających na działce nr ewid.7/424 obręb 0132 Bydgoszcz, gmina Miasto Bydgoszcz;
2. usługę wodną obejmującą odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych do urządzenia wodnego - układu skrzynek retencyjno-rozsączających na działce nr ewid. 7/424 obręb 0132 Bydgoszcz, gmina Miasto Bydgoszcz.

Wnioskodawca:
Politech Sp. z o. o.
ul. Bydgoskich Przemysłowców 8
85-862 Bydgoszcz

Data złożenia wniosku: 21 czerwca 2024 r.

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572) przed wydaniem decyzji Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy znajdującymi się w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Zarząd Zlewni w Toruniu, ul. Popiełuszki 3, 87-100 Toruń, w godzinach pracy urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz wnieść stosowne uwagi, wyjaśnienia i wnioski w terminie 14 dni od daty umieszczenia niniejszej informacji.

Zapoznanie się z aktami sprawy w siedzibie tutejszego organu możliwe jest jedynie po wcześniejszym ustaleniu terminu - konkretnej daty i godziny, z osobą prowadzącą sprawę.

Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Dyrektor
Władysław Kołybski

Znak sprawy: GR.ZUZ.4210.225.2024.EMD

Sprawę prowadzi: Ewa Meller-Domańska, e-mail: ewa.meller-domanska@wody.gov.pl, tel. 56 306 71 60

Powiadom znajomego